free your mind

Tja!
Jag sitter här vid min dator, jag har sprängande huvudvärk men känner mig väldigt glad. Jag har sjungit i en och en halv timme med skönaste människorna på rockskolan. Vi hade hur kul som helst!
I morgon är det fredag. Vilket betyder helg. I morgon ska jag nog bara ta det lungt. Skönt att vila. På lördag ska jag sova hos My love. Gullis.
Någon dag ska jag också fika med Cornelia B, mycket trevlig flicka!
Inte för att jag tror att ni bryr er. Om mina helgplaner alltså.
Har bara inte någonting annat att skriva om just idag. Det blir nog bättre i morgon.
Pussilussi

Kommentarer
Postat av: blanca

HAHAH!! Det måste vara nån som läser min blogg iaf, för du stal just ''Pussilussi'' !! Elr sejer alla så i swe nu?? ;) Älskar dej!

2008-11-14 @ 08:33:13
Postat av: Clara

johanna, vi kommer äga på senen:)

puss påre sööötan

2008-11-14 @ 15:19:06
URL: http://nivetclarow.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men blanca så har väl folk sagt i alla tider? :D

2008-11-14 @ 16:49:41
Postat av: Blancxx

Hahah ok! Jag trodde bara de va ja :D

Puss älskkk

2008-11-15 @ 07:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0