help me!

Hejsan.
Ont. I huvudet. Hungrig. Orkar inte äta.. Men jag måste, fylla på müslirumpan lite.
Idag har det väl inte hänt mycket alls egentligen.
Jag har ett jobbigt beslut att ta bara.
Jag och en vän, Vilma heter hon, har anmält oss till konfaläger på Malta nästa sommar.
Tänk er, en månad utomlands utan föräldrar och bara glida runt på stranden samtidigt som man kommer alla jättenära..
Men sen så har Vilma börjat ångra sig, för att hon hellre vill gå på ett läger som man bor på tillsammans och umgås med varandra hela tiden. Och då funderar vi på ett seglarläger ute i skärgården. Och jag ska bestämma mig tills i morgon bitti! Hjälp mig!
Båda lägren är ju så olika. En månad utomlands eller tre veckor i skärgården och segla, som jag älskar?
Hm. Fett svårt säger jag bara!
Någon som kan hjälpa mig kanske?

Kommentarer
Postat av: Simon

Ta malta din lille skit! då slipper vi dig längre ;)

2008-11-17 @ 17:46:29
Postat av: Blanca

Våga ta risker, säger jag bara. Kolla på mej, när mamma och pappa tog beslutet att flytta hit, så ville jag verkligen inte. Nu är jag glad att jag kom, för jag har lärt mej mycket och upplevt massa som jag kommer ha med mej hela livet :)

2008-11-18 @ 07:22:49
Postat av: olivia

johanna älskling! segling är ju underbart, det vet du ju! men kreta, vafan det är ju, ja, wow!

vad hade ni tänkt er för seglarläger? :)

pussen <3

2008-11-19 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0