it doesn't mean that I'm a selling dope, no

Vad roligt att det faktiskt var några enstaka individer som läste det senaste inlägget!
Tre stycken.
Ja, jag kanske sticker in ett litet inlägg nu och då som ni kan roa er med. Ett för bara er liksom.
Så får de andra hitta hit själva.
I kväll ska jag mysa har jag bestämt mig för. Jag ska duscha, göra inpackning, kanske bleka håret?
Man vet ju aldrig. Och sen ska jag smörja in mig med krääääm. Kräm är ett sånt härligt ord tycker jag. Kräääm.
I morgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Kanske tar jag mig en tripp till stan all by myself och strosar runt.
Eller så ringer jag Mira och kollar med henne.
Jag vill köpa skor och mössa och halsduk och jeans och kofta och tröjor. Men jag har inte råd.
Men ett par skor kanske. Och en mössa, halsduk och ett par jeans. Och några tröjor har väl aldrig suttit fel? Nej men hallå, jag har ju inte råd.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elle

eller så frågar du kanske henne du aldrig frågar men som aldrig har något att göra. eller inte liksom.

2008-11-06 @ 21:24:50
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag läste IGEN

2008-11-06 @ 22:05:05
Postat av: Anonym

haha, det låter bra johanna :)

2008-11-08 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0