En liten liten lista bara

Jahaja, här kommer det en liten lista.
Om ni inte vill så behöver du ju inte läsa den,
men egentligen vet jag att du inte kan låta bli..



Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Fyra stycken. Ett underlås, ett överlås och två stycken till skåpet. Fast den ena funkar inte.
Vilken svordom använder du mest? Korv
Äger du en iPod? Nej faktiskt inte, vill ha den nya nanon!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hm. Ta bilden tror jag faktiskt.
Vilken var den senaste filmen du såg? Systrar i jeans! Fett bra ju, synd bara att jag är så jävla blödig. Tårarna hann rinna vid fem olika tillfällen på en och halv timme.
Har några av dina vänner barn? Det hoppas jag verkligen inte! Väl dolt i så fall.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En flygel.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, mamma förstås. Och pappa. Men när jag tänker efter så har nog ingen annan sagt det. Fast jag är riktigt jävla lat faktiskt.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig chokladmjölk, inga konstigheter..
När var senast någon stötte på dig? Stötte på? Haha, vet inte. Eller jo. Det var idag. Vill helst inte tänka på det.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Fritt fall på grönan lätt!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag.
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej det gjorde jag inte. Astrid Lindgren var det enda jag kunde glo på tills ögonen trillade ut.
Hur många syskon har du? En liten brur.
Äger du några band t-shirts? Nae.
När flög du senast? I somras hem från Thailand tror jag.
Läser du för skojs skull? Lätt att jag gör!
Pratar du några andra språk? Engelska och ytterst lite franska.
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär som är min och brushans, ska få en laptop avskolan snart!
Vilka gör du, önskningar eller planer? Va, nu förstår jag inte?
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Hm, nej. Inte för min del i alla fall, känner mig så obekväm om någon bjuder!
Vad har du med dig in på bion? Vatten och godis
Vem var din favorit lärare? Är. Alla mina lärare är bra. Eller ja, nästan i alla fall.
Vad har du för väder? Det har jag ingen aning om. Har inte stuckit näsan utanför dörren idag och nu är det redan mörkt. Fy så deprimerande.
Har du en blogg? Nej. Det är bara som ni tror..
Vilken är din favoritdrink? Virgin Mary. Bloody Mary fast utan alkoholtillsatser, haha.
Gillar du din boendesituation? Jadå, jag är glad för det jag har.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helt olika. I somras sov jag bara tre timmar per natt i över en vecka, och det funkade bra. Men sen måste jag sova ikapp igen, så det blir väl 8 timmar per natt typ.
Äter du frukost dagligen? Japp, i alla fall någonting.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det skulle man väl kanske kunna säga, ja.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Hamnar. Ja. JA.
Vilken är din favoritfrukt? Mandarin, apelsin och mango.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej verkligen inte. Jag har ingen aning om något sånt där, fattar ingenting. Och det man inte ser finns inte.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag kan störa mig sjukt mycket. Jag är perfektonist när det gäller sådant ända ut i fingerspetsarna.
Vad var det senaste du åt? En mandarin.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Tråkigt nog så tror jag inte att det var något speciellt, de tyckte väl att det var fint antar jag.
Gillar du senap? Lätt!
Sover du på sida, mage eller rygg? Sidan.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj, svårt. Det får nog någon annan svara på!
Har du någonsin köpt något från eBay? Nejnejnej.
Tycker du om att krama folk? Klart jag gör!
Skulle du säga att du är trendig? Nej det tycker jag inte. Jag har väl helt vanliga kläder bara, varken "ute" eller "inne".
Äger du en digitalkamera? Hm, ah fast det är den sämsta jorden någonsin skådat skulle jag tro.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, faktiskt. Fast om de kommer med en bra anledning så är det ju okej.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Malin+Rasmus=sant, I taket lyser stjärnorna och Pojken som kallades Det. Och Flyga drake.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Det har jag väl ingen åsikt om sådär bara. Det beror väl helt på situationen.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag äter inte griskött, men de andra kötten har jag nog inte så mycket problem med..

Pussar!

Kommentarer
Postat av: julia

hah, jag läste :D

2008-11-15 @ 21:00:42
Postat av: Simon

Jag med !

2008-11-16 @ 15:15:24
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig Söndag! :)

2008-11-16 @ 15:18:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0